sobota, 18 maja 2013

Po zimnej Zośce wcale nie jest lepi. Nadal sezon grzewczy. Trza się chyba przyzwyczaić.
Ślimory mają używanie, bo nowe żarcie posadzone. Na razie wpieprzają petunie i lobelie, pelargonie jakby podchodziły im troche mniej. Może by tak posadzić chryzantemy? Bo jak zacznę sypać" niebieskie" to miałby od razu po wiązance na mogile.
Znajome ludzie zostali British. Na 15 osób oddających się w poddaństwo byli jedynymi białymi. Na ceremonii zaprzysiężenia Pani urzędnik zapytała wszystkich, jak zamierzają celebrować ten WIELKI dzień. Nasze odpowiedzieli, że z racji wolnego, zamierzają posprzątać garaż.
Kurtyna.
Pewna wróżka znajdując mnie w totalnej rozpaczy i nostalgii, wywróżyła mi, że za trzy lata wracam do Polski. Hmm, trochę długo ale dobre i to.
A tymczasem zastanawiam się gdzie pojechać na wakacje i po przewertowaniu tysiąćpińcetstodziewińcet ofert dookoła świata, jak zawsze wychodzi mi, że mię się sce do Polski!!!

19 komentarzy:

jadwiga pisze...

na ślimory czarna kawa fusy znaczy rozsypane dookoła utrudniają atak
a drugi sposób w zakrętki ponalewać piwa ślimory idą do piwa a ty ich wyłapujesz
j

Anonimowy pisze...

Do Polski to ja pojadę na świętego nigdy, piniondze w błoto ino!

Vill pisze...

Tyż mi sie chce do Polski...

Jana pisze...

A mi się chce odwrotnie! wyjechałabym na trochę! może ktoś chętny na wymianę domów? mieszkania znaczy się ;-)

Miśka pisze...

Przyjeżdżaj do Poznania - zapraszam na pyszną kawę;)))

kasia.eire pisze...

u nas też zimno, z torbami pójdziemy przez to grzanie o tej porze roku, a tu końca nie widać.
Mąż lata z sadzonkami do środka, na zewnątrz i tak w kółko, bo za zimno i nie wytrzymują, mlodziutkie, nie zahartowane jeszcze.

Anonimowy pisze...

w polsce pogoda cudna wiec warto juz teraz sie wybrac w te strony bo w lipcu i sierpniu to lubi sie pogoda psuc bo w koncu ludzie maja urlopy...

Irolka pisze...

No to przywiozłam na wyspy trochę polsko-tureckiego słońca :-) Nie ma za co, doprawdy.....
Na ślimaki sypię niebieskie jednak - wygląda badziewnie ale nie ma ślimaków, a kwiatki kwitną!
Na wakacje polecam Turcję - przepiękny kraj! Napiszę więcej wkrótce :-) Pozdrawiam słonecznie

Simera pisze...

Zapraszam do Polski,ale tylko na wakacje(swego nie znacie a cudze chwalici)Na stałe nie polecam,bo waśnie wróciłam i żałuje.

zośka pisze...

Z tym "ty ich wyłapujesz" zdaje się jest kłopot:)

zośka pisze...

Ile ludzi tyle pomysłów:)

zośka pisze...

Czasami taki gryzek gdzieś nam włazi i gryzi:)

zośka pisze...

jest myśl:)!

zośka pisze...

Poznań piękne miasto i ojciec mój z niego:)

zośka pisze...

Domyślam się, ze u Was jeszcze gorzej:(

zośka pisze...

Co tam, niech nawet wieje i leje:)

zośka pisze...

Też poszłam w smerfy. Pisz, pisz , bo u tureckiego jeszcze nie byłam.

zośka pisze...

Jeszcze będzie dobrze! Uwierz mi:)

Jana pisze...

to jakby Cię mocno naszło to ślij na priva wiadomość ;-))

Prześlij komentarz