poniedziałek, 25 marca 2013

Jakąż piekno zimę mamy tej wiosny. Zerwałam bazie, otrzepałam je ze śniegu i dawaj, dali mi jazda na Palmową Niedzielę, chociaż bliżej tej niedzieli było do choinkowej, niż jeruzalemsko - bliskowschodniej, a w kwestii ocieplania klimatu nawet ksiądz dyrektor z misji apostolskiej nie dał rady. Za to mówił pieknie i mądrze, co coraz rzadziej w kościele niestety ma miejsce. I do tego przystojny był. Apage Satanas!
Jeden uczeń mój, co to do egzaminu z języka ojczystego się przysposabia powiedział mi, że pasjami lubi do mię przychodzić, bo czuje się jak w "Stowarzyszeniu Umarłych Poetów". Że niby podobna jestem do Robina Williamsa?
A drugi, co też się uczy tylko do całkiem innego egzaminu, przychodzi nawet w ferie. Powariowali, cy co? 
Niestety uczenie nie jest moim chlebem powszednim, a tak to lubiem ale patrząc na dzietność Polaków, kto wie, kto wie? Może przygotowania do GCES i A-level staną się kiedyś moim chlebem powszednim, a nie tylko chwilową przyjemnością? 
Tymczasem najgorzej mi idzie uczenie własnego dziecka. Nijak we mnie mistrza nie widzi i kłóci się do upartego, co poeta miał na myśli. 
Nie darmo przysłowie głosi - obyś cudze dzieci uczył! I swoich nigdy!
 

16 komentarzy:

Socjo pisze...

Podziwiam cię, bo ja kompletnie nie nadaję się do uczenia dzieci - ani swoich, ani cudzych.

zośka pisze...

E, tam. Pan Bóg dzieli po równo -Ty podbijasz teraz tereny południowe;)

Vill pisze...

Co poeta miał na myśli, to jako poetka tez bym się kłociła, bo to moim zdaniem albo kwestia interpretacji, albo poety zapytac bezpośrednio trza ;)

zośka pisze...

Wyślę go do Ciebie!

justmaga pisze...

Ty patrz tam uwaznie czy on aby nie zamierza sie zastrzelic wkrotce? Uczen oczywiscie

Co do pogody to ... przemilcze

zośka pisze...

Justa, daj spokój temu polskiemu ponuractwu. Tylko jasne strony, tylko jasne! A Twoja zdaje?

Ewa pisze...

do nauki innych cierpliwości mi brak....
do pogody zresztą też :))

jadwiga pisze...

Ja tam wiem dlaczego oni lubią przychodzić, Zośko Kofana, Wesołych Dobrych i Ciepłych Świąt jak to na Wielkanoc bywa
j

DD pisze...

Moje zwykle mawiały - nie jesteś moją nauczycielką. Ha! Coś w tym jest!
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

nie pozostaje nic innego jak zyczyc wiosny w sercu bo na ta za oknem chyba nie mamy co liczyc

zośka pisze...

I mnie ta pogoda wykańcza.

zośka pisze...

Najlepszego! Wesołego alleluja.

zośka pisze...

Dobre, dobre.

zośka pisze...

I ta w sercu najważniejsza!

Anonimowy pisze...

It is caused by the hormonal problems, weight gain, and many other factors.
For a faster and reliable result, skin care professionals may recommend these therapies that are less-invasive to the body.

The best way of dealing with cellulite & stretch marks (
is by choosing a treatment option and sticking to it.


Also visit my webpage ... Strecth marks

Anonimowy pisze...

Finding a mentor or professional who is living the experience you want to acquire for yourself
is a smart business move. Despite the fact that Pakistan real estate offers competitive returns and quick capital appreciation, many people are inclined to invest in
sectors other than real estate due to impeding energy crises and rapidly growing inflation.
The activity can occur immediately before or after the meeting.


my blog post: asunto vuokraus

Prześlij komentarz