czwartek, 29 listopada 2012

No i w piz-du i wylądował, żeby oddać tę głębię, trza się posłużyć tym właśnie znanym cytatem.
Kto wylądował? A raczej, co wylądował? Nie, nie Tomek na wojennej ścieżce, bo ten jeszcze durś, a cięgiem Kochani Rodzice bez matki, opala się na Malarii. Wylądował świąteczny nastrój!
Całe miasto, a dokładnie cała moja wieś, jak długa i szeroka w choinkach, bombkach, świecidełkach.
Kolendy rżną od świtu do nocy, zarzynając sens takowych.
Sąsiad wystawił do okna choinkę.
Iluminacja w co drugim domu. W co pierwszym będzie po tym weekendzie.
Indyki zalegają w lodówach.
Łososie łypią okiem, a wielkie szyny powiesiły się na sznurkach z rozpaczy, że za chwilę, już nikt nie będzie pamiętał, gdzie jest sens i o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi, na czym polega urok nocy wigilijnej.
Cholera jasna dawajta mię szybciej te wnuki to może jeszcze co uratuję, Dickensa pokażę, a nawet przeczytam i wyczaruję zapach pomarańczy ( e, tu to chyba trochę przesadziłam ).

17 komentarzy:

Vill pisze...

U mnie na razie tylko w sklepach świeci, ale wczoraj zauważyłam jeden dom obwieszony. Moja wioska na całe szczęscie chyba zacofana nieco, ale już się boję, co będzie po weekendzie...

Czarny(w)Pieprz pisze...

No patrz! A na mojej wsi cisza jam makiem zasial. Specjalnie sie wczoraj wybralam do miasteczka i znalazlam jedynie kilka swiatecznie przystrojonych wystaw. Niw wiem, moze to wioska ateistow -antychristmasowcow?

Socjo pisze...

A u nas w sumie bez zmian, trochę świątecznie, ale bez przesady. Christmas market i światełka na Hajstricie o tej samej porze co zawsze, a choinka w hotelu stanie dopiero w przyszłym tygodniu.
Ale jak tu o świętach myśleć, gdy nas wielka woda zalewa
: (

Ewa pisze...

to już ???? przespałam trzy tygodnie ????

Anonimowy pisze...

U nas (polnocna Anglia) tez jeszcze nie widac za bardzo dekoracji, moze Twoja wioska jakas wyjatkowa?

jadwiga pisze...

No a u nas jeszcze spokój, choć na bazarze jakby troche ruch się zaczął, no ale w supermarketach narazie nie ma kolęd i dobrze bo w Wigilię juz na sama myśl o kolędach chciało mi sie do rygi...
pozdrawiam
komentarze działają!
j

Anonimowy pisze...

w polsce dokladnie 2 listopada w dosc duzym centrum handlowym zobaczylam choinke po raz pierwszy
poki co sasiedzi u mnie jeszcze nie wariuja i zadnych swiecidelek nie widze

zośka pisze...

Po weekendzie to będzie iluminacja:)

zośka pisze...

Bo Wy koleżanko nie w tych wsiach co trzeba mieszkacie;)

zośka pisze...

teraz ta woda wam zamarzła:)

zośka pisze...

No! Ty się obudź , bo Mikojaj Twój dom ominie.

zośka pisze...

Ba, wiadomo, że wyjątkowa. Camilla, Duchess of Cornwall, ma dom rzut beretem ode mnie.

zośka pisze...

Całe szczęście. A chleb u Ciebie taki , ze dech zapiera.

zośka pisze...

I oby tak pozostało.

Czarny(w)Pieprz pisze...

Tak? A ja wlasnie przeczytalam, ze tam gdzie jade to ona tez ma dom na przedmiesciach.a podazam tym razem w strone Bath.

zośka pisze...

Snaczy się, się zgadza:)

Czarny(w)Pieprz pisze...

Nooo...to bede miala wczesne Swieta!

Prześlij komentarz