środa, 25 kwietnia 2012

Tydzień wieści

Jeszcze się nie skończył, a już tyle się nadziało, że uch...
Hełmy przyszli, absolutnie TEN rozmiar, no powiem Wam - REWELACJA, noszę od rana- nic nie czuję, a należę do tych, co jak już są w domowych pieleszach to prawie w drzwiach to chomąto zrzucają, a tu... nic. Durś ,a cięgiem mam na sobie. Chyba wlezę w tym pod prysznic. I dalej do łóżka. I do spania. I do rana. I od nowa. Przyspawam. Chociaż nie trzeba, bo tak się dobrze trzyma. A prać jednak raz na dwa, trzy miesiące trzeba.
Od poniedziałku dostajemy rożne wieści, rożne różniste ale wiele dla nas znaczące i wnoszące novum w nasze życie. Inną rzeczy kolej, którą trzeba będzie uporządkować jak należy ale to wszystko i tak jest niczym przy wieściach z Polski, które przekazała mi moja serdeczna koleżanka.
Czy interesują się Wami obcy ludzie? Bo jak się okazuje mną i owszem -tak. Normalnie niczym gwiazdą filmową. Jedna Pani, drugiej Pani zadaje sto pytań o... i nie pyta, co u mnie słychać tak w ogóle, na zasadzie jak tam jej leci, jak się mają, tylko na zasadzie, bo wiem Pani ja to słyszałam ,że...
Pani pyta drugą bogu ducha winną tyle, że zaprzyjaźnioną Panią - a nie wie Pani czy to mieszkanie, co mieli rodzice to przepisane na .... Czujecie?  Ofen. Z buta. Ja myślę, że ja muszę na jakimś fejsbuku albo innym zbuku pokazać nie tylko te staniki, co przyszli ale i majtki. Wrodzona skromności powstrzymuje mnie od pokazania zupełnie gołej... a byłoby co!
Bożżżesz, skąd Ci ludzie ten sensacje wyciągają, nadmienię tylko, że nijak nie przystające do rzeczywistości. Dlaczego nie zajmą się swoim jakże wspaniałym, cudownym życiem, swoją własną rodziną??? 
I jakem tęskniąca permanentnie, to za tym wścibstwem nie tęsknię w ogóle!

2 komentarze:

jadwiga pisze...

a miej to Kofana w zyci i o!!!!!!!!!
niech im się lekko pierdzi...
pozdrawiam
j

zośka pisze...

staram się ale jednak mnie rusza.

Prześlij komentarz